Hakukonemarkkinointi

Case Superpesula

Ajanpatina, uusi kellohuoltoyritys, kamppaili näkyvyyden saavuttamisessa digitaalisissa kanavissa, mikä vaikeutti uusien asiakkaiden hankintaa.

Strategian kehitys

Superpesula tarvitsi näkyvyyttä verkossa kasvattaakseen asiakaskuntaansa. Sivuston liikenne oli matalaa, mikä vaikutti uusien asiakkuuksien syntymiseen.

Hakukoneoptimointi yritykselle tehokkaasti ja sisältömarkkinointi yritykselle

Ratkaisun toteutus Superpesulalle

Toteutimme kattavan SEO-strategian, johon kuului avainsanojen analyysi, tekninen optimointi ja kohdennettu sisällöntuotanto. Lisäksi paransimme verkkosivuston käyttökokemusta ja suorituskykyä.

Tulokset työstä

Kävijämäärä nousi 300-1100, eli huikeat 266 %, mikä toi selkeää kasvua liideissä ja myynnissä. Superpesulan verkkonäkyvyys parani merkittävästi, mikä vahvisti brändin asemaa markkinoilla.

Asiakkaan kommentit

"Furia teki meille hakusanaoptimointia loistavin tuloksin ja tuloksiin nähden kustannustehokkaasti. Kävijämäärät nousivat 300-1100 ja pääsimme monella tärkeällä hakusanalla ihan kärkeen orgaanisissa hakutuloksissa. Rock rock!"
Rene Korkeamäki
Superpesulan omistaja