Case Superpesula
Ajanpatina, uusi kellohuoltoyritys, kamppaili näkyvyyden saavuttamisessa digitaalisissa kanavissa, mikä vaikeutti uusien asiakkaiden hankintaa.
- SEO
- 20.06.2023
- Superpesula
Strategian kehitys
Superpesula tarvitsi näkyvyyttä verkossa kasvattaakseen asiakaskuntaansa. Sivuston liikenne oli matalaa, mikä vaikutti uusien asiakkuuksien syntymiseen.
Ratkaisun toteutus Superpesulalle
Toteutimme kattavan SEO-strategian, johon kuului avainsanojen analyysi, tekninen optimointi ja kohdennettu sisällöntuotanto. Lisäksi paransimme verkkosivuston käyttökokemusta ja suorituskykyä.
Tulokset työstä
Kävijämäärä nousi 300-1100, eli huikeat 266 %, mikä toi selkeää kasvua liideissä ja myynnissä. Superpesulan verkkonäkyvyys parani merkittävästi, mikä vahvisti brändin asemaa markkinoilla.
Asiakkaan kommentit
"Furia teki meille hakusanaoptimointia loistavin tuloksin ja tuloksiin nähden kustannustehokkaasti. Kävijämäärät nousivat 300-1100 ja pääsimme monella tärkeällä hakusanalla ihan kärkeen orgaanisissa hakutuloksissa. Rock rock!"
Rene Korkeamäki
Superpesulan omistaja